Kongresmen z Teksasu zrobił spot z Holywood. Nie ma co zdradzać i robić spojlera, najpierw obejrzyjcie:
No zdecydowanie bardzo oryginalny i pewnie ludzie, którzy lubią takie rzeczy uznają go za genialny. Skuteczny na pewno pod tym kątem, że będzie o nim głośno. A to jest darmowa kasa, bo ilość darmowych komentarzy w mediach to ilość oczu, które na nią skierują. A wybory do Kongresu nie są tak przeładowane reklamami jak wybory na POTUS.
Co do samej treści, to… na pewno forma ją przerosła ?
Bardzo oryginalne jest użycie aż 6 kandydatów na raz. Spot całkowicie osobowościowy, bez programu. Wszyscy są po wojsku lub w przypadku pań robią wrażenie, że nadawały by się. Dodatkowo lider przedsięwzięcia, Republikanin i kongresmen Dan Crenshaw, ma szansę w zabawny sposób przypomnienia swojego poświęcenia (stracił oko w Afganistanie).
Może za 2 lata, przy następnej kampanii wersja 2-godzinna?
4 odpowiedzi na “Spot 2020 – najHolywoodszy”
Nie napisales czy (D) czy (R), chociaz bez sprawdzania zakladam ze musi byc (R) 🙂
Hahaha, fakt. Już poprawiam. Ale jak napisałeś, nie trzeba pisać ani sprawdzać, żeby wiedzieć, że to (R)
Oko stracił raczej w Afganistanie, nie w Iraku. Tak gwoli ścisłości.
Dziękuję. Poprawiam.